Vi synes, det skal være enkelt og gennemskueligt at handle online hos Selleberg Specialiteter, både når du handler til dig selv, eller hvis du ønsker at sende en gave.

Selleberg Specialiteter gør det enkelt, hurtigt og nemt.
Vi tilbyder fri fragt til din nærmeste pakkeshop på alle ordrer over 500 kr.
Du kan betale med en lang række forskellige betalingskort.
Du kan også selv vælge, om du vil have din bestilling leveret til døren eller til nærmeste pakkeboks eller posthus.

Her på siden kan du læse mere om vores handelsbetingelser.

 

Generelle oplysninger om Selleberg Specialiteter v. Kær ApS:
Kær ApS
CVR: 37158070
Kertemindevejen 23 E
5290 Marslev
Danmark

E-mail: mail@selleberg.dk
Telefonnummer: 40607831
Etableringsdato: 15/10 2015

 

Online betaling
Når du handler på selleberg.dk kan du anvende følgende betalingsmetoder:

  • Visa
  • Visa/Dankort
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • Maestro

Der tages ikke gebyr ved betaling på selleberg.dk

Alle priser er i danske kroner (DKK) inkl. moms. Vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden varsel, dog ikke efter et køb er realiseret. Der sendes ikke varer uden for Danmark.

Fragt priser & levering i Danmark
Vi afsender ordrerne indenfor 1-4 hverdage. Ved særlige bestillinger kan det tage længere tid.

Hvis varen mod forventning ikke leveres på det aftalte tidspunkt, skal du som køber hurtigst muligt kontakte selleberg.dk på mail@selleberg.dk. Jo før du kontakter os, des bedre mulighed har vi for at finde ud af hvad der er gået galt i samarbejde med fragtfirmaet.

Ved køb over 500 kr. er følgende fragtpriser gældende:
Pakkeshop: Gratis
Hjemmelevering: 75 kr.

Ved køb under 500,- kr. er følgende fragtpriser gældende:
Pakkeshop: 49 kr.
Hjemmelevering: 75 kr.


Priserne inkluderer emballage, pakning og udbringning via fragtfirma. Emballagen er efterfølgende din ejendom og skal således ikke returneres.

Vi sender alle vore pakker med GLS eller Postnord.

Leveringstid
Adresser i Danmark: 1 – 4 hverdage.
Bemærk: I meget spidsbelastede perioder, ved akut sygdom i vores pakkeri, ved interne pakkehåndteringsproblemer hos Postnord, GLS og lignende kan længere leveringstid forekomme. 

Track & Trace
Vi sender dig en track and trace-mail og/el. SMS, når din pakke går fra vores lager.

 

Genudsendelse
Glemmer du at afhente din pakke på posthuset, skriver forkert adresse eller nægter modtagelse sender fragtfirmaet den retur til Selleberg Specialiteter, hvorefter vi sender dig en mail med et tilbud om en genudsendelse af varen mod et gebyr på kr. 49.

 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Der er ikke fortrydelsesret på varer købt på selleberg.dk, da der udelukkende sælges fordærvelige fødevarer.

 

Reklamationer
Skulle en vare være beskadiget ved modtagelse, ombyttes den, eller beløbet for varen refunderes afhængigt af den konkrete situation.
Fragtskader skal anmærkes straks ved modtagelsen af varer fra fragtfirmaet.
Vi anbefaler at varerne opbevares (mørkt) mellem 10-20 grader.

 


Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Reklamationsretten ophører såfremt varen har overskredet sidste anvendeles dato. Du bedes i den forbindelse kontakte os på mail@selleberg.dk.

 

Klageadgang
Du har til enhver tid mulighed for at få behandlet en klage ved skriftlig henvendelse til mail@selleberg.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan en klage over en vare eller tjenesteydelse også indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (link)

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Opdateret
Handelsbetingelserne er opdateret 1-07-2021